Veckans Fredag

Är helt slut i både kropp och själ! Men måste komma igen så varför inte dra in ett inlägg?
Har nu packat ner mig en fredag kl 22.19 och visst låter konstigt och tidigt men pallar verkligen inte göra så mycket ikväll efter en lång men bra dag.
Började med sovmorgon 1 timma eftersom jag hade riskettan kl 09.00 så bara till att tacka och ta emot, men aaa riskettor brukar ju inte vara känt för att vara roligaste tiden i livet! Men denna var faktist så bra att läraren vi hade skämtade mycket och inte bara seriöst hela tiden så gick fort må jag säga :)
Sedan bussen hem för att käka packa väskan för att direkt åka ner till stan för att träffa Michel och Tommie och även Hanna! rätt segt i början när alla skulle  olika vägar men efter ett tag så blev det en fika på wayne's och lite senare alltså 18.00 för att vara exakt så kom lukas och vi drog till friskis och svettis för lite gym som vi är sp duktiga med nu för tiden!
Blev gym ända till stängning (viket vi inte visste) så vakten hittade oss i bastun och sa att de stängde för 1min sedan och att vi skulle skynda skynda! så dusch och fix på 6 min! inte illa må jag säga! ;)
Kvällen  på stan avrundades på stan med lite mc i väntan på bussen!
Så efter denna dag så är man ganska trött, så därför ska jag avsluta fredagen den 3:e sep med lite Entourage!
Gotnatt och HeejjaaSvejaaan! :)
/Elias Svensson



      
Elias Svensson                                     Lite tuffare mycket roligare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0