Unikt verkligen unikt!

Då vart denna vecka med snart slut men ändå en dag kvar!
Haft en bra vecka fakist, har även varit lugn och inte lika jobbig och rörig helt enkelt.
Tog beslutet att lugna ner mig när man fick höra orden att man var jobbigast i klassen! har alltid varit på 2:a plats sen 7:an! Och jag tar aldrig åt mig av vad andra tycker och säger men dags o ta lite ansvar eller aa.. kan ju inte hålla på som ett barn hela livet, räcker med att skämta ha roligt :) och framsteg har jag gjort och ingen som har klagat eller sagt något!!! Så håligt :)
iaf orkar inte berätta så mycket om veckan ist blicka framåt och nutiden.
Idag har jag haft en kanon dag! Började med att man vaknade av sms av Tommie att han skulle till norrahammar och skjuta upp till sin jägarexamen och jag hade inget planerat så en resa blev av och jag stod i skogen med en french hot dog meny och kent i mina öron.
Lagom till jag ätit upp korven lyssnat på en låt så kom han ut med ett leende och klarade det GALANT! satte nästan fullt! Så grattis Tommie! :)
Sedan så åkte vi till ÖoB och köpte lite godis och dricka och sedan skulle vi till idrottshuset och kolla när sara spelade match Hovslätt-Östra men det var ju 40min kvar, så vi drog till a6 och där handlade jag upp 1000kr på parfym och en T-shirt. Letar efter T-shirt överallt men hittar knappt någon som jag gillar.. och hater det problemet, men aa 1 till iaf.
Sedan alcamo käka pizza
Mätt och rund som man var så drog jag hem Tommie drog och jobbade så vilade lite drog ner till stan för att gå ut och äta och slutade på rostiga evergreen... illa flr en lördag men det var vad just Annie och Sofia ville så jag, Lukas & Fille hade inte s mycket val att hänga med och aa pizza igen.. ucsh men det gick ner, må faktist säga att det var trevligt!
Fick lift hem med Filip, Tack! hahaha riktig rolig resa hem! hahah pga mörkret så missade han vägen upp till mig så vi fick åka vidare och vet inte vart han åkte men han körde utanför vägen på något ställe där det var vägarbete HAHAH men vui skyller på "stop" skylten! men nu är jag hemma och imon blir det läxor, kanske gym och hockey! Trevligt! 
HEJSVEJS!
/Elias Svensson




Dessa 2 fiiiningar köptes in idag


Har fler bilder från helgen men det kommer i ett annat inlägg (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0