Svensson här!

Känner som lukas " det är dags nu" har haft ett njaa.. OK sommrlov, eller visst bra på alla sätt men lite mycket jobb så fanns aldrig tid för att hitta på något utanför Jönköping.. men har ju hela livet framför mig ! :)
Lukas har ju lagt upp några bilder och 1 bild säger mer än 1000 ord så ska inte gå in mer på detta.

Skolan har ju börjat, hösten känns som den har kommit, och livet kommer tillbaka i rutiner igen! Faktist så gillar jag det! tro det eller ej men trivs bra men livet just nu! För just nu ser en vardag ut följande: Vaknar 1timma senare än vad jag gjort de andra åren i skolan pga en ynka kvart senare start i skolan! Sedan så blir det skola till 15.00 och härliga lektioner med härliga klassen "lillfot" sen blir det gym/körskola/kompisar eller helt enkelt ta det helt lugnt! 

 Som jag nämnde innan så har jag jobbat mycket i sommar och därför så får man fina löner! Så idag investerade jag i en ny mobil, eftersom jag inte vill ha touch och vill ha bra kamera och musikmobil så vad passar då inte bättre än W995! Den har 8.1megapixel och underbara walkman med mycket mer! :) för enligt mig bara! 3000 lax! Här om dagen så investerade jag även i ett årskort på gymmet! Så nu är det träning varannan dag nästan och det är mer än underbart må jag säga. Så kan säga med ett leende på läpparna att jag har köpt de "dyraste" utgifterna som jag hade i tanken med min lön och har en hel del lön kvar och väntar även på lönen i september så grymt gott må jag säga.

Men snart blir det att sova så aa detta var startskottet för Elias!
HaDetBra/ Elias Svensson

Sara rekommenderar: Pendulum 'Witchcraft'  och aa den är härligt grymt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0