Provocerande? Ja varför inte!

Vi har fått lite klagomål på att bloggen är allt för tråkig. Det händer inget. Vi skriver inget. Så nu tänkte jag rikta mig till alla er kvinnor härute i vårat avlånga land. Och även till alla er danskar i Hillerød.
Det jag tänker ta upp och skriva om är KLACKSKOR!.

Klackskor är en sko med en klack( Ganska logiskt) och för som inte visste det. Så är fallet. Klackskor bärs oftast vid lite festligare tillfällen. Nog om det. Det jag vill komma fram till är att klackskon i för sig är ganska snygg men oftast så bärs den av helt fel människor. Som till exempel. En bondbrud som har beslutat sig för att gå ut på krogen en kväll med sina kompisar. Hon har även valt att klä upp sig, men har helt misslyckats även med detta. Och självklart så har hon valt att ta på sig KLACKSKOR. Personen kan inte hantera det ens. Hon försöker att gå men det hela ser ut lite som om hon skulle ha druckit  15 drinkar till och ha levt på droger hela sitt liv. Hon staplar fram med hjälp av sina vänner men alla har samma problem. Detta är allt för vidrigt. Nu säger jag inte att det är alla som är lika värdelösa att gå med klackar. Men om man nu är det. Lägg bara ner skiten att hålla på och försöka ens. Finns ingen mening.
Så klackskorna får ett svagt betyg av mig.
Skor - Friis & Company: Phillipine | Yttersidan av skon
Detta ser gräsligt ut. Istället för att ta på sig dessa fotbomber. Varför inte bara slänga på sig ett par snygga stövlar som sitter smexigare än jordgubbarna på jordgubbstårtan en varm och solig dag i juni.
Skor - Wildflower: Diane | Yttersidan av skon
Hellre detta i alla fall. Sen ska jag inte påstå att jag är något utav ett proffs på damskor. Men min åsikt är alltid din Åsikt.
Take care.
Ciao/Seiborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0