All publicitet är bra publicitet

Satt i skolan i tisdags då vi jobbade om judarnas mat som är ruskiigt komplicerad! De har miljoner saker att göra innan de lagar mat.. och detta är för deras tro och eftersom jag är atist så tänker jag då "OM deras gud finns och de gör alla dessa saker i onödan och passar sig efter alla lagar och shit som de har, så har de kastat bort hela deras liv!! På exakt inget, som någon crazybanana man som sa att han hörde gud och därför gör de så.. och lite surt att de t.ex. inte kan ta sig en kebab när de är stressade.. de måste istället stå och kashra allt och kosher hit och dit! Men ajaa deras lost lixom!
Det jag tänkte snacka om var att jag som sagt satt på lektionen men när jag inte hade något att göra så googlade jag på Lukas Seiborg och sedan på Elias Svensson för jag var rastlös, men iaf så när jag sökta på mitt namn så såg jag en bild på lukas och en bild på mig från våra bilder på Jnytt konstigt nog! ?  så tryckte på bilderna och såg att det var från en annan blogg! Det var något namn med leyarideback och då hittade jag ett roligt litet inlägg.
Rubriken säger ju sig själv "egentligen så bryr jag mig (inte)" och antingen så har hon slut på saker att skriva om eller så... bryr hon sig, för varför blogga om sådant som man inte bryr sig om?
Och om inte jag har fel så får man inte lägga ut bilder och namn & efternamn på någon utan lov? ANMÄLNING nee !
Jag säger och tycker som Bingo Rimer "all publicitet är bra publicitet" !
DOCK! så måste jag tillägga!! Vi har samma blogg och därför inte mer än rätt att ha 2 bilder även att vissa tycker det är fel.. MEN kollade jnytt igår och då ser man (ursäkta uttrycket)  desperata! Folk som har 2 olika eller lika bilder på samma blogg för att synas mer.. Det är lite illa av dem och framförallt av Jnytt som inte drar bort en eller båda men aaa tycker det bara är lite illa.
Det var allt, ha en kanon söndag!
/Elias Svensson

 Söndag = Relax, Take It Easy / `Mika
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0