Hellre ökänd än okänd!

Så. Då var det min tur igen att ta ur handsken ur stjärten och skriva. Har inte ens haft en tanke åt bloggen vilket känns ganska illa. Tänker inte dra igenom mina dagar för det känns bara ganska ointressant. Så jag ska hålla mig kortfattad. Helgen har varit lika lugn som torsken var när den utrotningshotad, så det säger en del. I fredags så var jag i alla fall och gymmade med Elias en stund. Ganska härligt. Dock som han nämnde så blev i iväg jagade av vakten som skulle stänga. Igår var väl den mest händelserikaste av dessa dagar. Var på torget med pappa och handlade färsk fisk och skaldjur och när vi ska starta bilen så startar inte helvetet. Det har hänt ett antal gånger. En 1,5 års gammal bil som strular känns ganska så dåligt. SKÄRPNING Volvo!
Sen spelade vi Tennis, gick skit och var sjukt tråkigt. Sen bara en jävla massa chill på kvällen.
Om en stund så kommer Elias och Daniel, sen sticker jag och Elias in till stan och gymmar med Julia.
Jag skulle hålla mig kortfattad vilket det blev på ett sätt, men ändå inte. Aja vi hörs.
Ciao Seiborg.




Trevlig kväll hemma hos mig i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0