Dagen dagen och dagen.

Idag så här dagen efter valet så vet vi ju nu i alla fall hur det har slutat ( Eller i stort sett i alla fall)
Moderaterna och Alliansen fortsätter att styra vårat kära land. Ett främlingsfientligt parti har kommit in i riksdagen med hela 20 platser i plenis salen. Tycker ju som sagt att det är helt underbart att Moderaterna tog hem detta valet. Det har ju visat enligt de flesta undersökningar att Moderaterna skulle ta hem valet vilket de också gjorde.
Vi diskuterade valet på samhällskunskapen, inga större problem med det. Känns som man har mycket åsikter om det mesta. Både på gott och ont. Sen drog jag ner till stan för att klippa mig, blev äckligt nöjd faktiskt. Lagom långt/kort och får det att stå precis som jag vill. Lämnade även tillbaka en skjorta. Sen hem äta och hämta ut mina efterlängtade skor som kom i fredags men hann inte hämta dom då. De passade perfekt.
Beställde dom från asos.com, en av Europas största internet sajter med kläder. Rekommenderar verkligen.
Och just i detta nu så leder Djurgården över Danskarna från söder Malmö.
Hoppas att det håller i sig.
Puss och kram pung banan.
Ciao Seiborg.

Image 1 of G Star De Mob Ceasfire Boots




Två grejer som gör en glad här i livet. Kläder/skor och Djurgården. Livet kan vara bra ibland.

Kommentarer
Postat av: PhilipOdehammar

kläder och skor funkar mer än väl men djurgården förfan elias... HAMMARBY bäst i stan!

2010-09-21 @ 18:25:29
Postat av: Seiborg

Mr Odenhammar. Det var jag som skrev inlägget. Läs "Ciao Seiborg" Ni är ju inte bäst i stan. Inte ens bäst i Superettan. Vi i Djurgården ligger femma i Allsvenskan. Ljusår ifrån oss :)

Djurgår'n, vi är bäst i stan Djurgår'n, vi är bäst i stan Djurgår'n, vi är bäst i stan Djurgår'n, vi är bäst i stan ♥

2010-09-21 @ 19:20:11
URL: http://svenssonseiborg.blogg.se/
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Hej!
Nu är veckans blogg igång på min blogg. Bara att kommentera så har du chansen att synas på fredag i min blogg:D

http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/october/vinnare-ny-omgang-for-hostlovet.html#comment

2012-10-31 @ 13:04:46
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0