Week(end)

Då var det söndag och inte långt kvar till skolan igen.. Mycket skit i skutet man måste plugga på som man kanske inte gjort pga att man varit lite lat på vissa lektioner.. Men som vanligt så löser sig allt! :)

Igår var det en go/seeg men ändå gooer kväll!
Var i stan med Tinn, Michel och Sara! :)
Och denna helgen var inget undantag! F-I-K-A jaa fika blev det´och det är riktigt ofta man ser Tedenby när man fikar, lite surt att han drar till NJD men bästa laget i NHL så jag tycker det är GOTT!
Senare så skulle vi till bussen och då gick vi förbi Centrum och då stod det någon som DJ och kom inte ihåg vem det va men kände igen honom så in i norden! och tänkte var han från när och fjärran? men inget namn kom upp och idag när jag kollade genom mina dagliga bloggar så hittade man han! Peter Siepen var det! fjolliga kläder så därför jag inte riktigt fattade. 

Nu sitter jag här och bara chillar medans det regnar (sommar) ute och rätt härligt faktist & Michel sitter och spelar fable som är ett av de bästa spel i världen så bara till att kolla och lyssna på musik ! :)

Men nu är det tillbaka till chilliiidilliiie så HaDetGott
/Elias Svensson




Mina damer och herrar: Peter Siepen!!!
Så såg han ut igår.. inte braaa enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0