Ursäkta ursäkta!

Som min "partner" säger så har vi varit sjukt dåliga bloggare de 2 senaste dygnen.. och det ber jag med om ursäkt för.

Idag är det iaf Lördag och det är morgon/förmiddag och elias ligger på sin kära kära säng med musik i öronen och med ett glatt leende! :) för helg är fint! och änskar att vädret var det med.. men kunde varit snö så ska inte klaga!
Igår var jag tillbaka i skolan och det var härligt på något sätt, för det var bara sitta och lyssna hela dagen på präst och en alkolist förra liv som var sjukligt intressant!
Nu de sista dagarna så kommer skolan livet vardagen helgdagen natten ja allt gå så fooort! Skolan slutar, man ska jobba det är sommar och det är lov man fyller år och det är midsommar snart, syster kommer hem från London och även hinner lämna oss för Norge med, ja mycket händer detta sommarlov utan att äns planera något och massor med mer tillkommer! Hräligt ska det bli och jag ser fram emot det.

men tillbaka till nutiden! För idag har jag itne så mycket planerat men ska ner till stan vid 4-5 och träffa en hel massa folk och tror det kommer bli en fiiiin kväll men suger att många ska jobba och bla och bla imon.. för det hade då kunnat bli roligare! men aa kunde varit värre! t.ex. att jag skulle jobba! så ska inte klaga (igen)
Men ska göra det bästa aav kvällen och ha en hel del med skoj!

Imon är det även morsdag och ni har la inte glömt att köpa presenter?! för det har jag! :) hahaha nej men har inte kollat så mycket så får se om det blir en tidig runda på a6 om man mår bra vill säga..  får hoppas det iaf! ;)




Harry potter hatar jag alla filmer av! men var bara tvungen att springa med vagnen! ;)

Ha det frääääs gott!
/Svensson

Kommentarer
Postat av: Louise CV Odehammar.

snyggginggsnyggingsnyggast (: <3

2010-05-29 @ 20:31:15
URL: http://Nattstad.se/LuluDelicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0