Ursäkta röran!

Jaa, vi får ursäkta hur bloggen ser ut, men våran kära vän Filip håller på att fixa så den bli jätte fin! (:
så håll ut tills imon så kommer ni få se på vad hans dunder snille kan hitta på.

Från skillnad till Lukas så har Elias haft en bra dag!
Riktigt soft dag i skolan, bara om ANT (Alkohol Narkotika Tobak) så var det lite hemsk info om Dont Drink And Drive.. men har sett skiten innan och gillar det lika lite denna gången ..
Sen så har jag alltid velat mellan Restaurang (kock) eller Servering och idag kom 2:a Rektorn och as att det finns ett nytt val! MIX! och mix är helt kanon! för då får man båda i ett paket och jag är mycket glad för det!

När man kom hem till hemmet så var det en gräsmatta och en gräsklippare som väntade på en, så det var bara till att sätta igång och bra blev det.
Och när det var färdigt så kom det som man väntat på ett tag! Golf! härliga Golf blev det!
Fast gick ingen runda untan slog ut och tränade lite puttar och skit, för det var faktist första gången i år men gick riktigt bra om jag ska vara ärlig! bara Hybrid 3 som inte funkade för mig idag.

Imon blir det att städa dirty kök! så aa bara att anta utmaningen och göra läraren stolt.. eller försöka iaf!(:
aja lång dag imon med så säger nattens här!


 


/Elias Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0