TorsdagenDenTrettondeMajTjugoHundraTio!

Som ni alla vet så är vi ju lediga dessa två dagar som är nu. Är det inte alldeles förträffligt. Själv så tycker jag att det är underbart och bara gå hemma och gotta sig åt Xbox, dator och TV. Vad ska ni alla göra under dessa dagar?
Ikväll ska jag och Sarah hem till Henke för en kväll där, dock inte bestämt vad vi ska göra, men det märker vi.
Tidigare idag så mötte jag lillebror i en badminton match. Vi spelar en gång varje år mot varandra, jag var regerade mästare, men så är inte fallet längre. Det var en jämn och hård match, men pojken Malte segrade vilket resulterade i en sönder sparkad vattenflaska och ett antal fula ord.
Detta var min dag och den blir nog inte mer spännande än så här.
Ha en trevlig kväll nu alla.

Ciao/ Seiborg


Tycker denna bilden säger allt. En skadad Henke och en glad Malte. Två gossar som duger till det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0