Thaannx tooom!

Har lagt märket att de 2 senaste dagarna så har statistiken lyft sig ännu mer och det är sjukt postivt!
men när jag satt och tänkte på varför just nu när vi uppdaterat som sämst? Jo! nu är det så att jag kom fram till att det bara finns 1 person att tacka och vars namn är Tom Ludanyi! 
Han har skapat sanningens grupp på facebook "Tystnaden uppstår när Elias och Lukas inte är i skolan."
Tycker den var klockren eftersom det är sant som socker!
Därför är detta inlägget till våran egna lilla svärmorsdröm Tom!
Hoppas du gillar låten som kommer, för det är lite i din stil tror jag allt? ;)
Så jag säger Popping fresh och tack Tom!


Tom Ludanyi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0