Suget efter.. ?

Jaa haft en kanon dag idag!
Ledig som alla vet och spenderades på ganska rätt sätt vill jag nog säga :)
Åkte buss till gränna, stan, kompisar lunch på piren smultronstället! låter som en helt lyckad dag enligt mig iaf, och avslurningen på denna dagen kommer på bild sen.

Jag brukar aldrig vara mannen som planerar mina dagar och allt i förväg, brukar oftast ta dagen som den kommer och göra det jag känner för precis innan istället. Men nu har man 2 helger planerade och det känns rätt gott faktist och tror det kommer bli 2 nicenice helger! (:

Snart är det dags att sova eftersom man faktist har skola imon och har inte haft så mycket solka de senaste dagarna typ 3 dagar  på 3 veckor .. rätt gott vill jag säga och lite så som det borde vara!
Och fick precis ett riktigt sug för att lyssna på den av de bästa artisterna jag vet och  vars namn är Eminen så därför så kommer jag nog vara uppe och lyssnar lite på hans låtar och självfallet lägga upp en låt till detta inlägget så Nattsinattsi!
/Elias Sensson




Kvällens avslut är Musik, Coca-Cola, Chips & en bra bok i solen. Fint ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0