Sommar + House = Mummmmaaa

Jaa sitter och lyssnar på lite house music och då får man minnen och suget efter sommar!
Tycker detta är en yperlig blandning, för antingen ska det vara soft musik som man verkligen mår bra av eller så ska det vara house music som man bara vill dansa och hoppas runt av och blir TOKIG av.
Satt och kollade/lyssnade på någon kroatisk kanal och då kommer det bar musik som man inte alltid hör på ztv/Mtv och det är ingenn kroat musik.. kända och allt men ett annat utbud.
Då kom denna som är 2 riktigt kända artister inom sitt och den ena är Nelly Furtado och den andra kanske inte ALLA men väldigt många vet vem det är tiesto som jag diggar fett, när man kollar på denna video så ser man hur kul en Dj har på sitt jobb och vilken kontroll över allt folk man har på golvet NICE!

Fick även reda på mitt schema inför sommaren och det se BRA ut vill jag säga :) 34 dagar att jobba och 4 helger och blir mer om jag vill och runt 30 000 kommer jag tjäna i sommar  och med skatt 21 000 :) så känns rätt bra.

Ha det gött och gå och lägg er så hörs vi !
/Elias Svensson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0