Rubrik:

Just nu en lugn kväll framför tv och data
Pallar inte göra så mycket, men äter frukt och grönsaker i stora lass! :)
Var nere på fruktbutiken jämte ica maxi idag och handlade hem lite goda saker, lite oljor och frukter och grönsaker som är fin kvalle på och då är det värt att betala lite extra.
Men Avocado och BANANAS som jag alltid äter sitter man nu och vräker i sig och måste säga att man må så mycket bättre med nyttigheter än annat skräp! jag är nog världens köttätare! äter mycket kött och ÄLSKAR kött men kan även vara gott att variera sig lite.
Tommie är även här och lyckosen är ledig imon! fast det är typ alla skolor.. men vi var lediga i måndags så jag ska faktist inte klaga :)
Imon blir det kök och vem vet hur det slutar?! Elias, Lukas och Daniel i SAMMA grupp hahah! det kommer bli bra mycket roligt! :D men om köket och alla fingrar är kvar efter vet man aldrig! ;)
Dags att lägga ner internet och göra något man gillar starkt! Njuta till musik! 
Och dagens grupp blir Keane Sjukt härlig grupp må jag med och säga och har hits som man aldrig riktigt tröttnar på. Nattens på er foookkeeeessss!
/Elias Svensson 

S
Sjukt underbart härlig låt eller vad? ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0