Lukas är lycklig, men Elias är ta mig fan inte långt bakom! :)

hahah ligger ihop packad i min säng och garvar som ett litet barn åt Roast på berns FY SATAN VAD ROLIGT det är!! Det är nog min sorts humor "kränkningsglädje" hahah använder det varje dag i mitt vardagliga liv.
Och när jag ligger och tittar på detta så är det ju Claes Malmberg som blir roastad och när man tänker efter så är han sjukt lik fader min i ansiktet konstigt nog.
Annars har Elias haft en bra dag! kände redan när jag läste metro i morse, och skolan var chill och vädret på TOPP!
Åkte senare ner och fikare med Sara & Sarah och det var mycket trevligt! :)
Det var nog den billigaste fikan jag någonsin betalat för! Kostade 44kr för en chokladboll och en coca-cola så gav fram 1 femtiolapp och 4kr och gick tillbaka 2 tjugolappar?! haha! så fika för 10kr är sjukt värt! och ville säga något för tjejen i kassan var snäll! men hade en så bra dag så lät det bara rulla sin väg!(:
Nu blir det att kolla på det sista av Roast på berns och garva lite till innan jag ska sova.
Natti!
/Elias Svensson

Här har vi killen som äger programmet och tack Henrik! det är ett av de bästa programmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0