Livet är allt för bra ibland!

Så nu har jag vaknat upp ännu en gång till det klassiska svenska sommarvädret. Det är molnigt, men bakom molnen så gömmer det sig lite sol, sol som man blir glad av och är riktigt härlig.
Aja, nu till igår. Drog in till stan vid 18.30 där mi amigos väntade. Vi drack lite  öl och kom igång. Sedan kom Henke för att senare dra till evergreen för mat. Både jag och Henke tyckte att man fick alldeles för lite mat denna gången. För lite mat - För mycket pengar.
Sedan drog vi oss ner mot stan där Rix Fm hade dragit igång. Själva Rix Fm är helt onödigt och fyller ingen funktion. Dåliga artister och dräggigt folk nästan rakt igenom. 80 procent är bönder/Utlänningar och så som Tom sa. Detta är nästan höjdpunkten på året för vissa.
Det bästa var nog nästan när en 2.0 m lång man kommer springandes i full fart mot mig och sedan däckar rakt in i mig. Sedan reser hans kompisar upp honom och Han blir nästan lite aggresiv för att senare dra i full fart mot munksjön. Sjukt kul faktiskt.
Det var väl nästan det som hände.
En bra kväll för att sammanfatta det.
Ciao/Seiborg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0