Jag är lycklig, jag är lycklig!

Nu kommer det lite mer hockey snack från min sida, vilket behövs en dag som denna.

Som det har snackats under de senaste veckorna att Djurgårdens båda målvakter skulle lämna eller inte!

Det blev ju klart förra veckan att Gustav Wesslau, succe målvakten lämnar Djurgården för spel i NHL. Och det har även varit tall på om Stefan Ridderwall skulle stanna eller inte. Idag kom beskedet. Han stannar i minst en säsong till och det känns helt jävla underbart. Denna känslan är enorm och obeskrivlig.

Så jag får tacka och buga för Stefan, och önska ett stort lycka till, till Wesslau!


Lycka till Gustav!


Stefan jävla Ridderwall. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0