Inatt inatt är det du eller jag? ;)

Haha sitter och lyssnar på alla låtar jag har på datan, och kom precis fram till "Blckjack-inatt inatt" haha ända dansbands låten på datan! och det var en STOOOR favorit när man gick på dagis! så vi detta inlägg får fan heta som det gör! 

Men nu börjar vi från ruta 1!
Hej alla! :)
haft en helt OK söndag faktist, de brukar vara seega och tråkiga men det var ett tag sen det var det faktist.
Idag så träffade jag min morfar för första gången i hela mitt liv! och visst ligger  en lång historia bakom det! men det pallar jag inte skriva om nu och här.
Men han var super cool! sådan morfar som man faktist tänkte sig och lite bättre! :)
Sen drog jag ner till stan och klippte mig.. nooot! var ju inte öppet när jag kom fram. .
Så pappa hämtade mig och så övningsköre jag i någon timme och det gick bra! Das Auto!
Sen har jag käkat och dragit i mig några bananer som vanligt.. äter hur många som helst nu för tiden! fint äre! :)
Men aaa Söndag är ändå Söndag! så nu blir det chill hela jäklar kvällen med lite läsk till! för att fira den nya veckan.
HAREGOTTALLA!
/Elias Svensson



Hoppas ni från gränna och bonnnnarlandet blir glada nuuu! ni kan köra i era volvo 740 och dunka dansband! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0