Exusemoue½

Som Jag och Elias nämnde tidigare så har uppdateringen varit extremt dålig och även ni läsare har varit extremt dåliga. Och jag hoppas att vi båda bättrar oss.
Jobbet idag gick otroligt bra och det är nästan lite roligt ibland.
Idag serverade vi fisk bordelaise med skirat smör och potatis. Det var hur jävla gott som helst. Jag är i de flesta fallen en köttätare men idag var fisken riktigt lockande.
Ikväll blir det som sagt Rix Fm med lite schöönt folk. Vet inte om det kommer bli kul eller inte. Men bara om vädret och människorna är bra kan inget gå fel. Och efter någon Öl så blir livet lite bättre.
Och jag tycker att det är riktigt roligt att så pass många har hittat hit igen. För snart har vi slagit besöksrekord.
Som Salem al Fakir skulle ha sagt - Keep on walking.
Ciao/Seiborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0