Efter regn kommer solsken!

Som ordspråket och rubriken talar så brukar man ju säga att efter regn komemr solsken. Idag är det tvärtom. Dagen har varit jätte bra fram tills på eftermiddagen då allting bara sket sig. Ingen mobil, planera inför projektarbete, välja servering eller kök och plugga en jävla massa matte vilket jag inte fattar ett skit av. Så allting kan bara dra åt helvete rent utsagt. Jävla skola jävla jävla jävla jävla. Och jag bryr mig inte om det endast är 10 dagar kvar. Det spelar ingen roll. Matte B kan dra åt HELVETE!

Kommentarer
Postat av: Bella

fick du med ig i matte b lulle?

2010-05-31 @ 19:28:27
Postat av: Lukas

Var två poäng ifrån på nationella, men har haft 5 prov efter mig, endast två prov kvar. SÅ det ska nog lösa sig. Ska göra ett imorgon, och ett senare.



2010-05-31 @ 19:56:31
URL: http://svenssonseiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0