Det som inte dödar, det sködar

Ja då var det week-end igen och Söndagen man alltid fruktade innan eller aa som man tyckte var mer pest än fest iaf.. så tycker jag faktist denna dag är sjukt behövlig och härlig! Att bara ta det lugnt och kanske umgås med kompisar.
Tänker inte gå in så mycket på Lördagskvällen eftersom LukasBoy har dragit upp det mesta men förväntningarna var högre än vad kvällen levererade enligt mig!
Men härligt att träffa kompisar o göra det bästa av kvällen och allt folk var la skoj med! MEN!! Tyckte det var på tok för mycket "yngre" alltså 13-16 åringar! Alltså inget fel med det! Men aa.. Om jag inte har fel så brukar det ju även vara mycket vuxna pers på festivalen?

Idag är det morsdag! en härlig dag för alla våra mödrar som väl förtjänar denna dag! Fast ändå ingen dag man längtar till så måste jag nog sätta ett litet plus på denna dagen.
Ska hem till mor min själv idag och äta en god middag och umgås.
Blir nog en fika efter det i stan för det är precis var Elias behöver denna dag!
Hoppas ni alla haft en bra helg! Även så borde alla sätta lite guldkant på denna vecka så gör något roligt ikväll med er!
HaDetSåGott!
/Elias Svensson





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0