Dagen i korthet!

Denna dagen har varit helt underbar. Jag vet inte varför den har varit det, men allting har helt enkelt bara gått hur bra som helst.
Vi började med nationella i matte i morse vilket gick galet bra och känner mig sjukt nöjd.
Senare så hade vi endast möte med vikarien angående Det muntliga i svenskan.
Sen drog jag hem och möttes av att de har börjat och måla vårat hus vilket är ett ganska stort projekt som kommer hålla på i några veckor, men hoppas det blir bra.
Sen Pyste jag ner till stan och fikade med Sara och Sarah, Henke kom även ner en liten stund.
Sen övningskörning en timme.

Nu sitter jag i fåtöljen och njuter av fotboll.
Ha en bra kväll små barn!
Ciao/Seiborg


Tycker förövrigt att min nya Djurgården tröja är riktigt jävla snygg och kommer användas flitigt i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0