Dagarna kommer och dagarna går!

Som rubriken lyder så går tiden alldeles för fort enligt mig själv, Kommer ju knappt ihåg vad jag gjorde igår. Tycker att detta är hur tråkigt som helst. Ett tydligt tecken är ju att det endast är en månad kvar tills vi har sommarlov. Det känns helt sjukt. Snart kanske det är dags att börja tänka på pensionen. Det är illa.
Som min lärare Daniel sa, efter trettio så går det i en rasande fart. Det känns också sjukt.
Nä nu ska jag sova och avsluta denna sjukt snabba veckan med lite Svensson Svensson. Är helt kär i det. Räknade ut att jag har kollat 15 timmar på det den senaste veckan. Det är hur härligt som helst.
Sleep Tight And Sweet Dreams





Alectas pensions reklamer är underbara likaså Svensson Svensson. Känner igen mig själv i Gustav så sjukt jävla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0