It's The Feeling!

Riktgit HÄRLIG dag! SOL SOL SOL! och humöret på topp!
Tycker verkligen vädret ska hålla i sig! men nejnej.. försvinner ju tills imon -.-
men man ska inte klaga! kunde varit värre.

Iaf så har jag sooolat i detta väder idag, och det tog fan mer än vad jag trodde!! så jag tackar och tar emot.
Lägtar verkligen tills vattnet vädret och allt det kommer bli fint o varmt så man kan ta sig ett plurr och steka lite på stranden. Men känns som om man behöver trimmas lite innan! går ju upp i kg av all jäklar mat man lagar i skolan och på tal om all fika och äta ute varje måndag! har inte sin fina mage kvar efter det.. :( men men.. man ska vara stolt över sin kropp vilket skick det än är i ! :).

Sen har jag även varit i Nässjö typ hela dagen med! Emelie fyllde år i tisdags men har inte haft så mycket tid så blev idag istället :) så säger Grattis i efterskott syster!<3
Och träffade även min systerdotter Wildah med! alltid ett nöje och ett smile på läpparna! och alltid hör man  LIIIAAS!  hahah ! :)

Men nu är det dags att dra i sig lite bananer och lyssna på brabra musik!
Hadetsåbrasålänge!
/Elias Svensson




Kommentarer
Postat av: Emme

Tack bror, alltid lika kul att ha er här. Wildah tycker vekligen om dig och Elin så mkt :)

2010-05-03 @ 09:18:03
URL: http://missxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0