Busschaufför - Lukas 0-1!

Har idag haft praktiskt prov i Servering,  vilket gick alldeles galet bra. Jag pumpade in ett MVG och det kände hur bra som helst. Jag är mer än nöjd och kommer att få det som slutbetyg, vilket blir mitt första MVG som betyg genom alla tider. Kanske även kommer att få det i Storkök och Restaurang.
En sak som stör mig så jävla mycket är en busschaufför som vissa gånger har kört buss linje nummer 121. Det börjar med att en man gå över vägen.
Busschauffören - Vilken jävla idiot. Kollar inte när bussen kommer eller inte, sånna borde skjutas.

Det dröjer och resan fortsätter.
En bil lägger sig jämsides med honom när han ska köra.
Samma sak igen - Vilket jävla pucko nästa gång gasar jag bara till så jag kvaddar hans bil.

Han kollar på mig.
Jag svarar - Är det verkligen så smart tycker du?

Han ska inte ligga där när jag blinkar ut ( Han muttrar)

Aja enligt min åsikt så tycker jag att om han redan ligger där när du börjar blinka ut så är det ditt fel.

Du vet inte mycket ska jag säga dig!

Jag vet mer än vad du tror!
Det dröjer och inget händer.
Sedan vid macken så är det en bil som hastigt svänger framför honom.
VILKEN JÄVLA IDIOT ALLTSÅ. SÅNNA BORDE INTE HA KÖRKORT.

Men nu hände det ju ingenting, så ingen skada skedd.

Tycker du att det verkligen var särskilt smart?

Ja eftersom han och ingen kom till skada så gör det väl inget.
Du vet inte mycket du (IGEN)

Tycker du verkligen det?

Nej! Jag var bara ironisk fattade du väl, du vet inte mycket du!

Jag är ju inte trögare än så att jag verkar förstå hur lågt IQ du har om du blir sur över små grejor!

................. HAN BLEV ÄGD.

Busschaufför - Lukas 0-1



Ciao/Seiborg

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hur såg han ut?

2010-05-19 @ 22:14:49
Postat av: Anonym

haha hur såg han ut?

2010-05-19 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0