Bloggen BRB!

Jag kommer vara borta från bloggen ett litet tag bara en vecka eller så.. men min kära kompanjon Lukas är ju här och bloggar med mig igen så kommer nog finnas lite att läsa om endå :)
För det är inte så många mer än de från klassen som vet att jag drar, men det är bara för jag inte pallar dra runt det till varje liten dam och herre! Men London blir det och det blir det tills tisdag! :) så kanske drar in något inlägg i helgen då jag sover hos min syster som vi åker dit för att hälsa på, och det kommer bli SJUKLIGT ROLIGT att träffa kära syster igen! :D som ni har läst innan så är hon au pair i London så kommer att få leva med hennes familj i 2 dagar och resten på hotell.
Men ha det så gott och gör inget som Elias inte skulle göra! ;) så löser det mesta sig nog!  (:
/Elias Sven Svensson!






--> Elins blogg om ni vill veta mer om henne.


Kommentarer
Postat av: Louise CV Odehammar.

Åh! FETT AVIS NU ELIAS!

I alla fall häla Elin & ha det så bra :)

2010-05-12 @ 13:00:29
URL: http://Nattstad.se/LuluDelicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0