Billy talent!

Tjepp! lördag idag då! och dagen bara flyter på! Känner mig fett jäklar sliten.. gjorde det igår med och är seeg och trött i hela kroppen. Så det blir nog något lugnt ikv. Dagarna blir inte riktigt som planerat med det är så livet är, lite sii och lite såå men det är bara till att göra det bästa av saken.

Måste bara rekommendera en film som jag har ett konstigt "sak" med. För varje gång jag tänker på denna filmen så kommer den alltid på tv samma dag, riktigt mysko faktst! och nu menar jag inte att jag tänker på titlen "grind" utan att jag vill se filmen och den är så sjukt bra och man piggas bara upp av den o blir glad! :)
Kollade på en annan film och då var en av skådesplearna med i den som även är med i Grind som filmen heter. Somnade senare och vaknade vid 03.00 tiden med tv:n på, var ganska pigg så kollade om det fanns något innan jag stängde av och där var den Grind! hade missat 20 min och en av de bästa secenerna men vem bryr sig! så kollade på den till kl 05.30 i morse sen var det bara till att somna om igen.
Filmen handlar om 4 killar som åker runt på "skate demo" för att de vill bli sedda och så de kan bli sponsrade så ganska många kända ansikten som Bam exempelvis. Man behöver verkligen INTE! vara intresserad av skateboard. så kolla på Trailern nedanför, och om ni inte skrattar eller iaf börjar att lee så kan jag nästan satsa att jag lägger ner bloggen! så säker är jag ;)
Betyger är  4 av 5 toasters som benjamin säger!

Nu blir det till att göra lite foood fixa sen dra ner till stan o träffa lite kompisar o bara ta det lugnt.
Ha det gött och en trevlig lördag på er!
/Elias Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0