Torsdag.

Så är nu hemkommen från skolan. Dagen har varit hyfsad.
Som jag skrev tidigare så hade jag matematikprov. Det gick ren ut sagt åt helvete. Så nu har man 3 stycken matte prov bakom sig som inte är godkända. Nog pratat om skolan.
Ikväll så börjar slutspelet. Det har alltid varit otroligt roligt att heja på ett annat lag än denna förbannade klubben Hv71. Finns nog ingenting som kan beskriva mitt hat mot just Hv.
Som sagt så är jag ju Djurgårdare och anser att det är finare och bättre att heja på Djurgården än på hv. Jag ser Hv så som resterande  av denna staden. Bönder!
Djurgården spelar mot Brynäs vilket Jane i min klass hejar på så ska bli kul och se vilka som blir segrare i den striden. Tror mer på Djurgården än på Brynäs. Men man vet aldrig vad några skoterraggare kan ställa till med.
Ska nu bara ta det djävulskt lugn och sedan blir det lite plugg. Ha en fin eftermiddag alla små kycklingar.
Ciao/Seiborg

Kommentarer
Postat av: borde varit veckans babe!

Brynäs leder än så länge

2010-03-18 @ 20:10:44
Postat av: Seiborg

Men det känns ju underbart att Djurgården leder inför tredje.

2010-03-18 @ 20:46:09
URL: http://svenssonseiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0