THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE ! <3

Måste bara dra in ett inlägg om älskade twilight filmerna!
De är bland de bästa filmerna jag sett någonsin!!
Och jag tror att många går in med fel inställning när de ska kolla på just twilight! gjorde det misstaget själv kan jag erkänna! Kallade filmen "gay" och tjejfilm.. Men sen en dag så började jag kolla för jag hade så olidligt tråkigt! och slut på nya filmer, så började kolla och var helt nera för hela filmen o ville bara se mer och mer!
till och med Lukas fick man tvinga att kolla på den! och han hade samma inställning som de mesta killarna, men han kom inte undan! och han gillade den!!
Så det jag försöker säga är: GE DEN EN CHANS! för er som inte sett den! ni kommer inte ångra er! ;)







Här är då 3:e filmen Eclipse.
För alla fans: enjoy!!

/Svensson

Kommentarer
Postat av: ett fan <3

Detta kan man inte mer än längta till

2010-03-12 @ 09:33:37
Postat av: Herregudhhh! <3

asså herregudh liksom bah jah kan inte fatta deh! helt sjukth jag är liksom typh sååååå sjuuukt taggad inför twajlighth! Om maj gaahhd!

2010-03-12 @ 10:17:06
Postat av: Aaaaa

åh längtar så jäkla mycket<3

2010-03-12 @ 11:48:21
Postat av: Sarah

kommer bli sjukt naajs ! :D

ett måste att se på bio!

2010-03-13 @ 19:49:01
URL: http://atsarahs.blogg.se/
Postat av: Sarah

kommer bli sjukt naajs ! :D

ett måste att se på bio!

2010-03-13 @ 19:49:10
URL: http://atsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0