Tankar angående klädstilen i Jönköping. Fy fan alltså!


Läste nyss ett inlägg av Philip Gunterberg på deras blogg om hur klädstilen på Jönköpings uteställen är. Och jag håller helt med, det är pinsamt, skrattretande och bara förjävligt hur de flesta i denna staden klär sig. Både om man är ute en kväll på krogen eller bara en vanlig dag så tycker jag att man kan lägga manken till och i alla fall bry sig lite om vad man har på sig.
Jack Daniels hoodtröja. Är det särskilt snyggt en utekväll?
Jag säger inte att alla ska klä sig som mig, men att dra på sig en urtvättad T-shirt och en Yamaha keps. Är det särskilt snyggt en kväll på krogen?
Nä skärpning Jönköping. Lite bättre än så kan vi väll.
Jag anser inte att vi ska jämföra oss med Stureplan. Men ser ni några med Hoodtröjor och mössor. Nepp. Klä er väl nu Jönköping!
Ciao/Seiborg

Kommentarer
Postat av: Philip

Eftersom utrotning inte är ett alternativ så tycker jag att vi istället flyttar till Göteborg eller Stockholm där vi kan hitta mer likasinnigt folk? :D

2010-03-15 @ 22:10:14
URL: http://anothergayblog.blogg.se/
Postat av: Seiborg

Jaa! Bort från staden ska man i alla fall. Sen får man se vart man hamnar. Men fyfan vad illa folket i Jönköping klär sig :O

2010-03-15 @ 22:17:22
URL: http://svenssonseiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0