Släkt, Vän & Hockey!

Godkväller!

Nu är jag hemma från 50års kalaset/släktträffen och det var mycket roligare än vad man trodde! POSITIVT!
Så kan inte säga att kvällen var förstörd.
Och måste faktist säga tänk vad världen är liten ibland!! för min kusins bästa kompis var också där vars namn var Robin och det visade sig att han var mer än bara så! han var även min barndomsvän!
Vi gick på samma "lekis" "nollan" "förskolan" ja kallade vad ni vill! så det fanns massor att snacka om under kvällen. Mycket skoj! + för de som vill ha onödig fakta! så hade Robin och jag likadana halsband ÖDET!  hahah!

Sen finns det bara en sak att avsluta med! serie 1:a HV71! Gratts till 1mille! 
 Och det får sätta punkt för detta! :)

Kör som Lukas hejdå på Italenska!
Arrivederci! /Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0