Skumt!

Har nu studerat matematik i ca 2,5 timmar och känner mig duktig.
Som sagt så var det en händelserik eftermiddag. Fick ett sms av Henke någon gång på eftermiddagen att en tränare i badminton klubben ville snacka med oss om något som hade hänt. Och vi båda började spekulera över vad det var som hade hänt och hade ett antal bra motiv om vad det var. När vi väl börjar prata med honom var det att igår på badmintonskolan så hade vi en liten avslutning då skulle alla nämna. Någon de ville träffa och sedan sin favorit porrskådis som en liten kul grej. Men det uppskattades inte av vissa. Så någon berättade detta för sin förälder som kontaktade klubben. SÅ vi satt ner och pratade om det. Tycker det hela var sjukt töntigt och överdrivet. Sedan så gick vi till sibylla. Och då tog jagen pomems och så skulle jag ta lite vanligt vatten, vilket sedan resulterade i att det var mineralvatten och så såg min gamla klasskompis det som jobbar där och sa att jag behövde betala. Så jag fick punga upp med 18 kronor för denna skitna mineralvatten. Så blev bara mer och mer sur, och grädden på moset så har jag nu studerat matte som sagt. Så denna dagen är nu fulländad i att vara sur.
Hur har er dag varit?
Ciao/Seiborg
Ingen har väl dött av lite porr?

Kommentarer
Postat av: ett fan <3

är inte de puma swede? :o

2010-03-24 @ 16:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0