Resor hit och dit!

Har ej berättat om att det kommer att ske en del resande för min del de närmsta veckorna.
Nu på Söndag om allting går som det ska så beger jag mig iväg med mor min och Malte till Stockholm för 2-3 dagar där. Ska bli så otroligt härligt att få åka till Stockholm och bara få köpa en jävla massa onödiga kläder och grejor.
Eftersom jag har arbetat en del den senaste tiden så resulterar det i pengar som väl ska spenderas i Stockholm. Har känt de senaste veckorna att jag har haft pengar men inte har hittat någonting jag verkligen vill ha. En ganska jobbig känsla. Men ska ej klaga på att jag för tillfället har för mycket pengar.
Den andra resan ska jag befinna mig med pappa, Malte, Jessica ( Pappas tjej) och Lovisa ( Pappas tjejs dotter) i Åre i en vecka. Vet ej om jag är så sugen på att åka iväg och åka skidor nu när det börjar nalkas vår här hemma. Men vad kan vara sämre att ha 3 + och åka skidor i solen? Ganska galet najs alltså. Så ska ej klaga på detta heller.

Ska även resas i sommar också. Men det får jag återkomma till senare.



Från förra året under Jon Olssons Super Session i Åre. Jon var ju självklart på plats och signerade.


Ciao/Seiborg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0