Elias&Tommie

HejsanHejsan!

Då var det måndag! Ny vecka med nya möjligheter! Själv så är jag ett litet "fan"  av måndagar men ändå inte, och det jag menar är att det är en helt okej dag i skolan men suger ju att det är så långt ifrån helg som det bara går!! Fast denna veckan kommer gå riktigt snabbt! eftersom det är fullbokat i min kalender. Positivt

Just nu ligger jag här och softa i min säng efter en god måltid och jämte mig sitter tommie och kollar på trååk tv! men det är la för att jag är osocial  just nu i detta läge framför bloggen he he. 

/Svensson





Gammal godiiing från 90-talet! :)

Kommentarer
Postat av: BELLA!

Elias, fredag hela veckan va inte så negaaativ :o

2010-03-15 @ 19:07:45
URL: http://isabellochjohanna.blogg.se/
Postat av: Eliiias

hahahah jag gillar varje skoldag! :O men fint med sovmorgon bara ;)

2010-03-15 @ 20:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0