Lukas Gustav Greven Seiborg.

Jag och Elias kom och tänka på att vi har glömt att presentera oss. Så nu kommer en presentation av mig.
Det är då jag som är Lukas Greven Seiborg. Greven är taget från den underbara mannen. Peder Fogstrand.

Jag studerar andra året på Hotell & Restaurang programmet på JohnBauer, vilket kan upplevas ganska slapp. Vilket det även är.

På fritiden gillar jag att gå långa och mysiga promenader med min älskade ryska kulstötarska. Skojar bara.

När jag inte studerar så lagar jag gärna mat, fikar, umgås med mina amigos och festar även vid vissa tillfällen.

Jag bor som sagt i Huskvarna vilket är ett av de största skämten någonsin, och vill gärna här ifrån så fort efter gymnasiet.

Min dröm i livet är att öppna eget hotell eller restaurang och punga in en jävla massa pengar och leva livet som värsta glidaren.
Detta var lite från mig. Hoppas ni känner mig lite bättre nu.
Ciao/Seiborg
Peder Fogstrand?
Lukas Seiborg?


Folk brukar säga att det finns vissa likheter. Tror vi är bröder.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0