Poppis med foppis i Jönköping

HejsanSvejsan!

Dagen har varit fett lång! Började kl08.00 och slutade kl 18.00 så har varit i skolan 10 timmar! Men det var det lätt värt. Först så var det köket sen när alla hade slutat så var det dags för mig, Jane och Viktor att göra tävlingsmat!  och det blev för bra! trodde vi skulle behöva ändra lite men menyn var MYCKET god! Kommer bilder på allt imon tror jag.

Nu ligger jag trött som jag är på sängen och kollar på halv åtta hos mig, som denna vecka är i Jönköping! Det gillas!
Dagens mening verkar vara "köttet smakar kött" klart som fan att det smakaer KÖTT?!
Sanna sa det om den Italenska kotlett i skolan idag, sen på Halv åtta hos mig så sa tanten "köttet smakade kött" och åhh! va inte sååå osmarta!

Imon så slutar man 11.00 och det är mycket sköönt! så blir att sooova! ;)




RajtanHejsan! / Svensson


Kommentarer
Postat av: jane

vi gillar våra 3 - rätters! =) hoppas ni inte fick städa allt för mycket efteråt..

2010-03-17 @ 20:46:50
Postat av: Eliiias

Solklart ! :)

nej då, filip hjälpte till:) så det var inga problem :)

2010-03-17 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0