Noll koll!!

Shena chapplin!


Då var det fredag igen! det gillar vi starkt här i lillfot (klassens namn)
Vi ska nu har prov om 10 min i alkohollagen, jag har absolut noll koll på vad som vi ska öva på! men sista lektionen i detta ämne innan vi börjar med projektarbete, men ett G är inte så svårt till detta prov.
Har precis smällt i mig en riktigt härlig chailatte! som smakar wunderbart! MEN! det var fake chai så det var på pulver som inte är favoriten hos mig! men går att dricka.

Ikväll så blir det nog en runda på filmstaden då det blir solklart biiio! men betyg och allt kommer senare ikväll ! så hold on tight och var uppdaterad på denna blogg så ska ni nog inte missa det!  :)

Ha en bra dag! :)
/Svensson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0