NiondeMarsTvåTusenTio UNDERBART!

Hej
Idag har jag som vanligt varit i skolan. Och idag stod servering på schemat. Jag och Louise hade ansvaret för Affärslunchen. Vi hade 35 personer inbokade vilket är ovanligt mycket. Så gick och va riktigt riktigt arg över dethela förmiddagen. Men när det väl drog igång så blev jag på mycket bättre humör, och det gick otroligt bra.
Sen drog jag och Elias ner en liten snabb sväng till stan och vi drog till Partners och investetrade en ny keps som jag så länge har suktat efter, stod och snackade med ägaren. Sjukt schhööön gubbe. Kom hem och tog en riktigt jävla värd promenad i solen. Nu har jag smällt i mig en sjukligt god Hamburgare som jag bara slängde ihop på måfå.
Nu ska jag duscha och sen blir det TV för hela slanten. Ha en fortsatt trevlig kväll. Puss på stjärten
CIAO
Älskar verkligen morgonfrillan!
Kepsen,likadan som tidigare fast Orange.
Den nya kepsen, kommer användas sjukt mycket under våren/sommaren.
Wûnderbar promenad.
Riktigt fin solnedgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0