Mögel, mögel och ännu mer mögel.

Tja!

Sitter nu i skolan och redovisade tidigare på Engelskan. Jag tycker det gick ganska bra. Slapp i alla fall att lyssna på alla de andra.

Elias sitter och planerar morgondagen i köket då han ska vara köksmästare. Han säger att Jane ska ha på sig en svart kock mössa så hon ser ut som en kines. Det gillar vi.
Annars så kommer det bli en fullspäckad dag. Kommer hem runt 15.30 och sedan  sticker jag till Racketcentrum och ska ha Badmintonskolan med Henke. Att ta hand om 20 stycken äckliga och fula ungar är ingen dröm ska jag säga er. Sen så blir det korpen med Mr Bogren. Han är fin Roger!
Får se om jag hinner uppdatera mer senare ikväll.
Ha en fin dag alla små Kycklingar.
Ciao/Seiborg

Kommentarer
Postat av: döden

snobbbbbbbbb

2010-03-15 @ 18:16:39
Postat av: saraaaa

jag tyckte bara din halsduk var fin (:

2010-03-15 @ 18:37:21
Postat av: Seiborg

Tack då Sara Döden Ericsson :(



Men tack för att du gillar halsduken :)

2010-03-15 @ 19:21:46
URL: http://svenssonseiborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0