Lycka!

Är nu i skolan och funderar över livet. Är inte livet allt för bra ibland? Nästa vecka så ska vi ha närproducerad vecka i skolan och vi hade omröstning om vilka rätter vi skulle ha med. Och min och Filips rätter kom med och det vill jag ändå kalla lycka, för det tyder på vilken god smak dessa två herrar har. Även Elias och Daniels rätter gick det bra för. Så vad händer resten av dagen då? Vi ska nu sitta och diskutera om närproducerat det vill ja påstå är riktigt kul och viktigt. Sedan är det lunch och sedan bär det va mot ett helvetes matteprov. Ända fördelen med att ha prov är att man får sluta tidigt. Är det inte förjävla bra? 




Jo det tycker jag allt. Det var allt från mig.
Ciao/Seiborg



Jag och Elias är glada idag. Det gillar vi.



Vi kör den klassiska låten från A-teens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0