Lukas har ordet!

Som ni kanske har märkt här i bloggen så ägnar jag mycket tid åt att titta på TV. Jag ser inte TV som någonting man slår på klockan nio en kväll utan mer som en livstil.

Hade nu tänkt och ägna ett inlägg till männen som kan ha förändrat mitt liv.

Filip & Fredrik träffades för första gången på Aftonbladet och sedan dess har det varit en lång resa med mycket framgång.

Jag fick upp ögonen för killarna för ungefär 2 år sedan när de gjorde 100 höjdare. Sedan dess har jag bara följt dem mer och mer. Deras absolut bästa serie är nog ändå Boston Tea Party. En härlig blandning av roliga inslag och intressanta teorier. Och jag hoppas innerligen att alla människor med lite vett innanför huvudet vet vad det är. Har länge velat träffa dessa killar och i vintras blev drömmen sann. De hade signering av sin nya bok " Tårtgeneralen"  Jag var på plats uppe vid A6 med 250 riksdaler och boken skulle bara bli MIN! När jag kom fram till bordet där de satt så snackade vi lite och de var ett förhelvetes schööna grabbar.
Fick signeringen. " Året 2010 är ditt år" och ett avslutande stort hjärta. Filip & Fredrik.
Mitt liv var fulländat. Om jag skulle få chansen att gifta mig med de båda så skulle jag göra det på en gång.
Ciao/Seiborg
Filip&Fredrik. Bättre killar får man leta efter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0