Nionde Mars.



Musik är något som kommer finnas med i ca 70% av mina inlägg och kommer vara allt från stora band till små artister.  Jag lyssnar på nästan ALLT! så kommer säkert något ni alla gillar ska ni se :)



Jahopp, då var det snart onsdag igen.. tiden går lite för fort för min smak, men det blir ju snabbare helg! men den går lika snabbt förbi den med tyvärr.

Dagen har varit följande: Skolan och så har jag varit i köket hela dagen, med min wunderbara klass som gör det lika skoj varje gång. Efter det så drog jag o Lukas en snabbis på stan för han skulle köpa en keps med en ny spännande färg. Sen kom pappa och det blev övningsköra i 2 timmar Jönköping runt och det är lika skoj som vanligt att dra gasen i botten! Får inte glömma GRATTIS till maja lilla som tog körkotet sitt igår :)

Kvällen fortästter nog med att chilla lugnt och försöka att fatta sig på designen!
gillar inte denna könsdiskriminerande look! bara tjej blider?! illa.. men aa ska inte gå inte på det.
Men suger fett HÅRT! att mitt favorit ENTOURAGE blev inställt ikväll bara för oscarsgalan?! vad är det för skämt! HARTAR skiten! Hur många kan det var som kollar på det då? jo typ någon gammal gubbes tv som stannat på 2:an bara för att batterierna har tagit slut i fjärrisen..  Usch för svt ibland! 

Som slutord så  måste jag också tillägga att det är fett härligt med skinnjacka i detta schmysiga vädret!
bara till att vänta och hoppas att vädret håller i sig och snön åker bort bort bort!



Här har vi sommar, värme, sol, grönt gräs & skinnjackor! 
Have a nice daaaay!   =)


/Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0