Jim Carrey som gay = Falskt!

Då var det dags igen!


Härlig låt som man inte kan tröttna på!


Filmen är slut och resten av kvällen blir att ta det lugnt hemma för en fredags skull!
Som lukas skrev i sitt inglägg så var vi på i Love You Philip Morris och måste faktist säga! DEN SÖÖÖG! riktigt dålig tyvärr! hade höga förväntningar!:( men det var en av hans sämsta filmer. det var den BÄSTA filmen idag! men det sämsta detta året! 
Fast jag har inte haft tur med någon film det senaste! har bara sett dåliga.. sist jag såg en bra film var i sommras "The Hangover" som var riktigt bra!! men aa det positiva är ju att nästa film bara kan bli bättre! :) Fast det var skoj att spendera kvällen med Lukas och Henrik!  thx boyz!
Men nu blir det att kolla på "Yes man" även att man sett den ett antal gånger så vill jag se en bra film med Jim Carrey så jag kan sova gott inatt, för så dålig var denna filmen! Han är fortfarande favoriten i filmvärlden! men aa SKÄRPNING! (:

Och måste taacka Filip ! för designen! DU ÄR GRYM! :D



Sleep tight /Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0