Jag tror det kallas för Melodifestivalen?

Hej

Sitter nu i min ensamhet och dricker kaffe och äter Chokladbollar som jag gjorde tidigare.
Undrade tidigare vad jag skulle kolla på denna aftonen. Då kom jag på att det var Melodifestivalen. Vad tycker ni om Melodifestivalen? Själv så tycker jag att det är skit. Såg nyss i början. De härmade Rocky, tycker det var livlöst och otroligt dåligt fram för allt. Just nu sjunger Darin. Han låter fortfarande som en 12 årig kille som precis har fått sin första Hits For Kidz skiva. Nä skärpning Sverige, annars kan vi lika väl skita i att skicka någon till Oslo.
Och det har ingenting med Avundsjuka att göra. Det finns bättre att skicka. Så är det bara.
Hoppas eran kväll är bättre än min i alla fall.
CIAO / Seiborg
Hoppas ej Sverige skickar Darin i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0