hoppa hoppa lilla loppa!

Shenixen på er!

Rätt go dag idag ! tyvärr så blir den bara sämre.
Har varit på stan med Tom och hans flickvän som var mycket trevligt! sött par de dära 2 ! :)
Vi drev runt på stan och kollade på kläder o tom hittade till och med ett par jeans! sen så kom det fram typ 8 tjejer och frågade om jag kunde ta kort på dom en av dem och hon var tvungen att säga "smile" hahah! mycket gulliga små jentor! och lite senare så sprang vi på min lilla kollega  Lukas Seiborg med ett friskt humör!
och till sist så drog vi en fika och det var den äckligaste fikan i stan! som jag hoppas ni håller er borta ifrån!! "graffiti fiket".

Nu blir det av att dra till släktträff! wiiihuuuw! eller inte! paller verkligen inte förstöra denna lördag! men händer inte så ofta som tur är!

Får se om jag hinner dra in något ikv!
Annars säger jag HA EN BRA LÖRDAG!

Arrivederci! /Svensson

Kommentarer
Postat av: Jennie

Elias du är snygg ;)

2010-03-14 @ 18:11:07
URL: http://denjennie.blogg.se/
Postat av: Seiborg

Elias är sjukligt snygg. Men han är min, sorry Jennie ;)

Tack för länkningen :D

2010-03-14 @ 18:14:10
URL: http://svenssonseiborg.blogg.se/
Postat av: Eliias

Jennie du är snygg & stygg ;)

2010-03-14 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0