Helg!

Nu är vi äntligen här igen. Är det inte för underbart? Just nu är det många saker som är positivt men även vissa grejer som är negativa.
Men ska enbart tala om de bra grejerna. Det är ju som sagt helg. Själva känslan när läraren säger på fredagseftermiddagen. Nu slutar vi! Och man bara vet allt det trevliga som ska hända under helgen. Helgen är inte planerad än är helt öppen för förslag. Vad ska ni alla göra i helgen.
Som Elias nämnde tidigare så hade vi Svenskaprov. Tror det gick bättre för mig än vad det gjorde för honom. Bara att vänta och se. Fick även tillbaka våra Alkohollagsprov, och jag pumpade in ett MVG. Förstår ni det. MVG! Tror det  var mitt första Mvg under hela min långa skoltid. Så det kändes sjukt bra.
Ha en trevlig dag!
Stay sharp and alert!

Ciao/Seiborg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0