Hej bloggen!

Fredag var jag i nässjö, en av världens tråkigaste stad! men jag var hos min syster så det var ju solklart skoj.
Senare så åkte vi hem och då tog all energi slut för elias, han var helt slut och utmattad.. känns som klockan är 03.00 på natten men i själva verket så är den bara 22.00.. vet i sjutton men det är alltid så på fredagar just! man bara blir som en zombiie och är hel trött, antingen så beror det på att man vet om att veckan är slut i skolan eller så är det la en vana? ingen aning.

Lördag så vaknade jag upp med lite halsont! det är bara negativt :( men inte så farligt, dricka lite tea, lite knark och en god matbit ska nog göra susen! annars missar jag träningen imon! och det suger lika hårt som att hv mot all förmodan skulle åka på struyk ikv! annars är dagen inte så väl planerad, men något blir det ju alltid! blir nog till att dra ihop några kompisar och hitta på något, sen kommer la Tommie hit efter jobbet med, så det lutar lite åt en helt OK lördag för mig.





Satt och spelade trumma på ratten igår till denna låten närjag körde bil och lyssnade på Rix al á Fm (((:

/Svensson

Kommentarer
Postat av: BELLA!:D

får du köra själv..? :o

2010-03-21 @ 15:29:46
URL: http://isabellochjohanna.blogg.se/
Postat av: Elias

Nej :( hahah :)

Men pappa satt jämte :)

2010-03-21 @ 16:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0