Goood daaay = Goddag`?

Godkväller!

Haft en bra dag, inget speciellt men det är de små detaljerna som räknas!
Har haft skoldag som vanligt.. roligt men ljumsken åt helvete på idrotten! Negativt! 
annars har jag spenderat dagen med TommieTraktor, vi drog ner till stan för att lämna filmen "luftslottet som sprängdes" somnade ifrån den igår.. men kollade på engelska lektionen, men alla klagar på ljudet fast då tänker jag I Dornt Give A Fuck! Filem var bra, så jag rekomenderar trilogin!

Sen måste jag fylla i från lukas inlägg! 4-2 till timrå! hv är på G nu! ;)

Ikväll blir det nog att kolla på "john tucker must die" eller så blir det "the happening"  trevligt trevligt! (:

HadetBradet!
/Svensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0