Fotboll + Sallad = Ganska bra kombination!

Sitter nu på min vanliga plats i köket och har precis ätit Grekisk sallad. Det var förvånansvärt gott. Radion är igång bara för att Djurgården möter Häcken denna eftermiddag. För tillfället leder Häcken med 1-0. Men det ligger ett mål i luften för DIF. Så vad har jag gjort idag? Gick en promenad i morse, det var riktigt härligt, kom sedan hem och pluggade lite matte. Sen har jag bara tagit det lugnt och gjort en sallad.
Allsvensk Premiär för DIF.








Som Elias tidigare nämnde så är det Ballar av stål ikväll. Jag var ett stort fan av det förra året, vi får då hoppas att det är lika bra detta året. Varför kan det vara så kul. Jo bara för att skadeglädje är den bästa glädjen.


CIAO/Seiborg



En jobbig jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0